Wij beseffen ons dat e-mailmarketing meer is dan alleen het verzenden van nieuwsbrieven naar klanten en prospects. Met het effectief inzetten van e-mailmarketing blijft u onder de aandacht van uw doelgroep.
E-mailmarketing is goedkoop, interactief en meetbaar. Hiernaast geeft het gebruik van de e-mailnieuwsbrief inzicht in de interesses en behoeftes van uw klanten en prospects. Dit is een waardevolle basis voor een succesvolle dialoog met uw doelgroep.
Realimpact kan u helpen bij de volgende onderdelen van e-mail marketing:
Interactief
Via een aantal technische partners kunnen we nieuwsbrieven dynamisch laten opbouwen. Afhankelijk van een voorgedefinieerd profiel en zelfs volledig afhankelijk van het klikgedrag van uw prospects en klanten. Zo gaat e-mailmarketing echt voor u werken!
Analyse
Via de gegevens uit uw e-mailmarketing kunt u trendsignalering, product(door)ontwikkeling en andere interessante wetenswaardigheden naar boven halen.
Hogere conversie
Door met de juiste bril naar uw e-mailmarketinguitingen te kijken, kunnen wij ervoor zorgen dat u meer conversie behaalt. Aan de hand van visuele en inhoudelijke verbeteringen stijgt het rendement van uw inspanningen zienderogen.
Starten met e-mail marketing
Wilt u (door)starten met uw e-mail marketing dan heeft u de volgende elementen nodig:
- E-mailadressen
- Toestemming om de ontvanger te mogen mailen (wetgeving)
- Een goed e-maildesign
- Content voor in de e-mailnieuwsbrief
- E-mailmarketingsoftware
Uiteraard kunnen we u bij iedere stap helpen. Wilt u eerst kennismaken met e-mailmarketing, download dan vrijblijvend ons whitepaper "(Door)starten met e-mailmarketing".