De customer relationship management (crm) plannen die het afgelopen jaar gemaakt zijn bij de crm-opleidingen van Beeckestijn hebben drie nominaties opgeleverd voor de CRM Professional van het Jaar 2012. Marielle Grootjans, direct marketeer bij de Staatsloterij, Sylvia Gerbranda, manager client relations bij Kuoni Travel en Elmer Hiemstra, loyalty manager bij Ziggo strijden om de eer.
Dit jaar zal voor de vierde keer de verkiezing van CRM Professional van het Jaar plaatsvinden. De crm-professional die volgens de jury het afgelopen jaar het beste crm-plan gemaakt en verdedigd heeft zal zich crm-professional van het jaar 2012 mogen noemen en de bijbehorende award in ontvangst mogen nemen. Uit meer dan zeventig crm-plannen die tijdens de crm-opleidingen van Beeckestijn Business School zijn gemaakt, zijn de volgende drie nominaties gekozen:
• Marielle Grootjans; direct marketeer bij de Staatsloterij
• Sylvia Gerbranda; manager client relations bij Kuoni Travel
• Elmer Hiemstra; loyalty manager bij Ziggo
Uit deze drie nominaties zal de beste crm-professional gekozen worden. De plannen zullen beoordeeld worden op volledigheid, relevantie en originaliteit. De uitreiking zal plaatsvinden op 13 september tijdens de studiedag CRM in 1 Day 2012
De jury van 2012 bestaat uit Egbert Jan van Bel (juryvoorzitter, auteur en onderzoeker), Maurice Bakker (Metrics and More, Platform Klantgericht Ondernemen), Hans Molenaar (Beeckestijn Business School, Platform Innovatie in Marketing)
De CRM Professional van het Jaar is een initiatief van Beeckestijn Business School, Platform voor Klantgericht Ondernemen en Platform Innovatie in Marketing en heeft tot doel het vak van de crm-professional verder te professionaliseren.
Bron: Customer Talk