•  

Let op Facebookfans

25 September 2012

De grote merken zijn al een tijdje bezig met het bedanken van hun facebookfans. Bij het behalen van een bepaalde hoeveelheid fans, bedenken ze allerlei originele en leuke ideeën. Het principe is samen te vatten in een aantal tips die voor groot en klein ter inspiratie gelden.

1. Geef extra voordeel: Laat alle facebookfans bijvoorbeeld kans maken op een extra korting.

2. Laat fans meekijken achter de schermen: Trouwe fans houden van een blik achter de schermen. Geef je organisatie een gezicht en laat fans meegenieten van belangrijke gebeurtenissen uit het leven van hun medewerkers.

3. Maak een uniek product: Ontwerp een eigen T-shirt voor je fans.

4. Geef een boodschap vanuit de directie: De directie kan prima berichten wat er achter de schermen gebeurt en hoe zij bijvoorbeeld hun collecties kiezen.

5. Speel in op de actualiteit: Op een koude dag trakteren op erwtensoep in de winkel. Uiteraard kondigt u dit aan op uw Facebookpagina.

 

 


Referenties

marja
"Het verbetertraject van onze corporate website Movisie.nl was een hele uitdaging. Mede dankzij de inbreng van Realimpact zijn er grote stappen gemaakt en kunnen we er weer een hele tijd tegenaan."
- Marja van Middelaar, MOVISIE

Onze specialisten

Gerbrand van Barneveld
Adviseur Internet Strategie
gerbrand van Barneveld 300x201
Realimpact BV
Louise Michelstraat 4
6843TB Arnhem
Tel: 026-2100.202
KvK: 56362129

Realimpact DE
Hauptstrasse 22
39393 Gunsleben
Duitsland
Sitemap | Disclaimer | Privacy Statement | Copyright © Realimpact BV