Blog

Seal the deal: opvolgen

26 mei 2014

Als je website een echte leadgenerator is geworden is het nu zaak om het ijzer te smeden als het heet is: Opvolgen, opvolgen, opvolgen! Lees hier hoe je dat doet.

Lees Verder

Content die leads genereert

20 mei 2014

Voordat je website leads zal genereren, zorg ervoor dat de technische kant van de website kloppend is (volg de stappen die beschreven zijn in het blog ‘ De website als leadgenerator’ ) en gebruiksvriendelijk. Deze zal het proces van leads genereren niet frustreren en potentieel nieuwe klanten zullen geen hinder aan de website ondervinden. Maak nu de content klantvriendelijk om de klanten lang genoeg op de website te houden.

Lees Verder

Gaan verzekeraars klanten screenen via social media?

05 mei 2014

Werkgevers gebruiken social media in sollicitatieprocedures. Verzekeraars zouden ook baat kunnen hebben bij het natrekken van hun klanten via social media. Moet dit worden toegestaan of is dit net een stapje te ver?

Lees Verder

Guerilla marketing, buzz marketing en virale marketing

05 mei 2014

Guerillamarketing, buzzmarketing en virale marketing. De termen vliegen je om de oren. In dit artikel wordt uitgelegd wat guerilla-, buzz- en virale marketing precies betekenen en hoe ze van elkaar verschillen.

Lees Verder

De website als leadgenerator

28 april 2014

Uiteraard kan je nu niet meer zonder website in deze tijd waarbij de markt zich meer en meer op het internet bevindt. Als er klanten geworven moet worden of leads gegeneerd, dan is de website de plek waar dit alles begint. De website is het uitgewezen middel om als leadgenerator te dienen.

Lees Verder

Webtypografie en Conversie

22 april 2014

Tegenwoordig laten we het succes van een website liever niet over aan Don Draper's fingerspitzengefühl - wie hem niet kent: Don Draper is een reclameman in de jaren '50 uit de serie Mad Men die het nog moest stellen zonder “big data”. In dit huidige digitale tijdperk kunnen ontwerp-keuzes, dankzij data-analyse, nauwkeurig worden getest en geanalyseerd.

Lees Verder

Adverteren op Instagram

15 april 2014

Michael Kors trapte de bal af door als eerste merkt te adverteren op Instagram. De foto van een horloge genereerde binnen 18 uur 33.985 nieuwe volgers; dit is 16 keer het gemiddelde aantal volgers die een standaard post oplevert.

Lees Verder

Wat is Google Grants?

10 april 2014

Wanneer we benaderd worden door klanten uit de non-profit sector horen we altijd hetzelfde: “wij hebben te weinig budget voor onze online marketing”. Gelukkig zijn er tegenwoordig steeds meer organisaties die het maatschappelijk verantwoord ondernemen heel serieus nemen.

Lees Verder

Google’s Chromecast: een korte introductie

07 april 2014

Google heeft weer iets nieuws op de markt gebracht, de Google’s Chromecast. Het woord ‘nieuw’ is voor de Amerikaanse markt niet helemaal op zijn plaats omdat hij daar sinds afgelopen zomer 2013 al op de markt is. Sinds maart 2014 is de Chromecast ook voor de Nederlandse klant verkrijgbaar.

Lees Verder

Wat is Social Bookmarking?

31 maart 2014

Social bookmarking houdt simpelweg in:  ‘het markeren en delen van weblinks in een browser ’. Wat zijn de voordelen, wat is de meerwaarde voor jouw business en welke social bookmarking sites zijn populair.

Lees Verder

17 8 9 10 1123

Referenties

marte
"De samenwerking is PARSHIP zeer goed bevallen. Het project is professioneel opgepakt en we zijn voorzien van deskundig advies over de gehele linie."
- Marte Arink, Parship

Onze specialisten

Gerbrand van Barneveld
Adviseur Internet Strategie
gerbrand van Barneveld 300x201
Realimpact BV
Louise Michelstraat 4
6843TB Arnhem
Tel: 026-2100.202
KvK: 56362129

Realimpact DE
Hauptstrasse 22
39393 Gunsleben
Duitsland
Sitemap | Disclaimer | Privacy Statement | Copyright © Realimpact BV