Dit artikel - deel 3 in een reeks van 7 artikelen over het automatiseren van AdWords - geeft uitleg over het importeren en exporteren van data via AdWords.
Lees VerderWil je dat de kans toeneemt dat jouw webpagina of liever gezegd, jouw product of dienst, gevonden wordt door de zoekmachinerobot? Dan moet je simpel gezegd ervoor zorgen dat je de juiste zoekwoorden gebruikt in je teksten, afbeeldingen, url’s enz. Je profiteert er alleen maar zelf van als je de zoekmachinerobot een handje helpt. Daarom begin ik dit artikel met de stelling: 'Een zoekwoordanalyse is gewoon nodig'.
Lees VerderJe weet nu hoe je een virale campagne opzet. De campagne moet ondermeer via verschillende kanalen gepromoot worden. Behalve via massamedia, dat blijkt een contraproductief effect op een virale campagne te hebben. Mits de bedoeling van de actie is om een concert/televisieprogramma of soortgelijk te verstoren, of iets te doen waarbij het lijkt alsof je geen onderdeel bent van de massamedia of een ander gevestigd programma.
Lees VerderDit artikel - deel 2 in een reeks van 7 artikelen over het automatiseren van AdWords - geeft uitleg over de mogelijkheden van het aanmaken van regels binnen AdWords.
Lees VerderU wilt graag meer effect van uw online aanwezigheid? Zorg van voor een gebruiksvriendelijke website. Vanuit uw online doelstellingen werken we gericht aan meer resultaat. Samen met uw doelgroep(en) komen we tot de meest effectieve aanpassingen.
Lees VerderVirale marketing was voor de komst van de mobiele telefoon en het internet een stuk lastiger geweest. De verspreiding van nieuws is echter van alle tijden. Een roddel van echt goede kwaliteit heeft zich in de loop der tijden altijd een weg weten te banen naar een vaak ongewenst grote hoeveelheid mensen. De snelheid waarin het nu echter gebeurt is ongekend.
Lees VerderWanneer je in Google zoekt op: ‘Schrijven voor Google’, krijg je behoorlijk veel resultaten te zien met tips, cursussen etc. Zoek je op: ‘Schrijven voor bezoekers’, dan valt het resultaat nogal tegen. Niet in aantallen, maar wel dat het al gauw weer over SEO-tips en dergelijke gaat. Ik geef je in dit blog geen SEO tips, omdat die al beschreven staan in mijn blog SEO tips voor het schrijven voor je website. Nu beschrijf ik waarom het focussen op bezoekers zo belangrijk is.
Lees VerderNaast de do’s van lead generatie zijn er natuurlijk ook dont’s. Lees hier wat je absoluut niet moet doen als je een lead wilt genereren.
Lees VerderNadat een lead gegenereerd is, de nieuwe klant geworven en de deal gesloten, is het zaak om de klant zo goed mogelijk te dienen zodat hij terugkomt. Dat doe je als volgt..
Lees VerderIn mijn vorige blogs liet ik al doorschemeren dat alleen het optimaliseren van (kwaliteit)content niet meer voldoende is om een betere plek te scoren in Google’s zoekresultaten. Diverse andere trends (factoren) spelen ook een belangrijke rol. Ik noem er enkele in dit blog.
Lees Verder