Blog

Importeren en exporteren in en uit AdWords

01 september 2014

Dit artikel - deel 3 in een reeks van 7 artikelen over het automatiseren van AdWords - geeft uitleg over het importeren en exporteren van data via AdWords.

Lees Verder

Zoekwoordanalyse: vind kansrijke zoekwoorden

14 augustus 2014

Wil je dat de kans toeneemt dat jouw webpagina of liever gezegd, jouw product of dienst, gevonden wordt door de zoekmachinerobot? Dan moet je simpel gezegd ervoor zorgen dat je de juiste zoekwoorden gebruikt in je teksten, afbeeldingen, url’s enz. Je profiteert er alleen maar zelf van als je de zoekmachinerobot een handje helpt. Daarom begin ik dit artikel met de stelling: 'Een zoekwoordanalyse is gewoon nodig'.

Lees Verder

Voorbeelden succesvolle virale marketing

04 augustus 2014

Je weet nu hoe je een virale campagne opzet. De campagne moet ondermeer via verschillende kanalen gepromoot worden. Behalve via massamedia, dat blijkt een contraproductief effect op een virale campagne te hebben. Mits de bedoeling van de actie is om een concert/televisieprogramma of soortgelijk te verstoren, of iets te doen waarbij het lijkt alsof je geen onderdeel bent van de massamedia of een ander gevestigd programma.

Lees Verder

Automatische regels aanmaken in AdWords

29 juli 2014

Dit artikel - deel 2 in een reeks van 7 artikelen over het automatiseren van AdWords - geeft uitleg over de mogelijkheden van het aanmaken van regels binnen AdWords.

Lees Verder

Usability scoort

25 juli 2014

U wilt graag meer effect van uw online aanwezigheid? Zorg van voor een gebruiksvriendelijke website. Vanuit uw online doelstellingen werken we gericht aan meer resultaat. Samen met uw doelgroep(en) komen we tot de meest effectieve aanpassingen.

Lees Verder

Virale marketing, wat en waarom

17 juli 2014

Virale marketing was voor de komst van de mobiele telefoon en het internet een stuk lastiger geweest. De verspreiding van nieuws is echter van alle tijden. Een roddel van echt goede kwaliteit heeft zich in de loop der tijden altijd een weg weten te banen naar een vaak ongewenst grote hoeveelheid mensen. De snelheid waarin het nu echter gebeurt is ongekend.

Lees Verder

Schrijven voor Google of voor de bezoekers

30 juni 2014

Wanneer je in Google zoekt op: ‘Schrijven voor Google’, krijg je behoorlijk veel resultaten te zien met tips, cursussen etc. Zoek je op: ‘Schrijven voor bezoekers’, dan valt het resultaat nogal tegen. Niet in aantallen, maar wel dat het al gauw weer over SEO-tips en dergelijke gaat. Ik geef je in dit blog geen SEO tips, omdat die al beschreven staan in mijn blog SEO tips voor het schrijven voor je website. Nu beschrijf ik waarom het focussen op bezoekers zo belangrijk is.

Lees Verder

De dont’s van lead generatie

16 juni 2014

Naast de do’s van lead generatie zijn er natuurlijk ook dont’s. Lees hier wat je absoluut niet moet doen als je een lead wilt genereren.

Lees Verder

Dien de klant

03 juni 2014

Nadat een lead gegenereerd is, de nieuwe klant geworven en de deal gesloten, is het zaak om de klant zo goed mogelijk te dienen zodat hij terugkomt. Dat doe je als volgt..

Lees Verder

SEO trends voor Google

28 mei 2014

In mijn vorige blogs liet ik al doorschemeren dat alleen het optimaliseren van (kwaliteit)content niet meer voldoende is om een betere plek te scoren in Google’s zoekresultaten. Diverse andere trends (factoren) spelen ook een belangrijke rol. Ik noem er enkele in dit blog.

Lees Verder

16 7 8 9 1023

Referenties

marte
"De samenwerking is PARSHIP zeer goed bevallen. Het project is professioneel opgepakt en we zijn voorzien van deskundig advies over de gehele linie."
- Marte Arink, Parship

Onze specialisten

Gerbrand van Barneveld
Adviseur Internet Strategie
gerbrand van Barneveld 300x201
Realimpact BV
Louise Michelstraat 4
6843TB Arnhem
Tel: 026-2100.202
KvK: 56362129

Realimpact DE
Hauptstrasse 22
39393 Gunsleben
Duitsland
Sitemap | Disclaimer | Privacy Statement | Copyright © Realimpact BV