Blog

Branded content; noem je merk NIET

06 januari 2015

Merken verdwijnen online steeds meer naar de achtergrond. Waardevolle content is effectiever bij het aantrekken van kwaliteitsprospects. In dit artikel van Realimpact lees je hoe je met branded content effectiever bent.

Lees Verder

Contentstrategie; zes redenen om er een te hebben

23 december 2014

Men is massaal aan het twitteren en bloggen geslagen. Toch ontbreekt vaak een contentstrategie; de rechtvaardiging van de content die de wereld in gestuurd wordt. Wat is een contentstrategie eigenlijk? En hoe maak je er een? Lees het allemaal in het nieuwe blog van Realimpact.

Lees Verder

Search Engine Optimization (SEO), de basistips

16 december 2014

In 2014 heb ik een aantal blogs geschreven over SEO. Hierin beschreef ik specifieke SEO tips en begrippen. Als afsluiter van mijn blogjaar, heb ik nu een overzicht gemaakt van de tips die in het afgelopen jaar de revue zijn gepasseerd. Ben je nog niet zo thuis met SEO, dan helpt dit overzicht je alvast op weg.

Lees Verder

Contentmarketing; natuurlijke aantrekkingskracht, geen bulldozer

10 december 2014

Agressieve marketing heeft vaak een averechts effect. Contentmarketing is het toverwoord van 2014! In dit artikel gaat Realimpact in op hoe je een prospect naar je toe trekt in plaats van wegjaagt.

Lees Verder

No cure no pay online marketing

05 december 2014

U bent actief op internet maar u ervaart te weinig extra business? Of u denkt dat er voor uw onderneming meer in zit? Laten we dan van gedachte wisselen over de mogelijkheden binnen onze no cure no pay aanpak.

Lees Verder

Online koopgedrag – big data, big profit?

02 december 2014

In het derde deel van het blog over online koopgedrag gaat Realimpact in op de zogeheten big data: het verzamelen en analyseren van online gedrag van consumenten om zo de marketingactiviteiten te kunnen optimaliseren.

Lees Verder

Dynamische websites: content in beweging.

25 november 2014

Dynamische websites zijn populairder dan ooit. Maar hoe werken dit soort sites precies? Lees meer over dynamische websites in het blog van Realimpact!

Lees Verder

Deel 2: Welke contentstrategie kies je?

18 november 2014

In het eerste deel van mijn blog over contentstrategie gaf ik je al wat algemene tips. In dit blog geef ik je meer inzage in twee communicatiemiddelen. Ik ga hier specifiek in op de voor- en nadelen van de grootste social media netwerken: Facebook en LinkedIn.

Lees Verder

Tips voor crowdfunding campagnes

13 november 2014

Realimpact heeft op het crowdfunding event bij ABN AMRO tips verzameld voor succesvolle crowdfunding campagnes.

Lees Verder

Deel 1: Welke contentstrategie kies je?

06 november 2014

Iedere communicatie adviseur of contentbeheerder zal met deze vraag wel eens hebben geworsteld. Het is tenslotte een vraag waar niet snel een simpel antwoord op te geven is. En vaak is er geen ladekastje waarin kant-en-klare strategieën voor het grijpen liggen. Nee, er zal op z’n minst een brainstormsessie en een doelgroepanalyse plaats moeten vinden, voordat de ‘juiste’ keuze kan worden bepaald. Waarom ik ‘juiste’ tussen aanhalingstekens zet, is omdat je achteraf pas evalueert of de gekozen strategie de juiste was.

Lees Verder

14 5 6 7 823

Referenties

marte
"De samenwerking is PARSHIP zeer goed bevallen. Het project is professioneel opgepakt en we zijn voorzien van deskundig advies over de gehele linie."
- Marte Arink, Parship

Onze specialisten

Ina Lambrecht
Social Media Expert
ina
Realimpact BV
Louise Michelstraat 4
6843TB Arnhem
Tel: 026-2100.202
KvK: 56362129

Realimpact DE
Hauptstrasse 22
39393 Gunsleben
Duitsland
Sitemap | Disclaimer | Privacy Statement | Copyright © Realimpact BV