Merken verdwijnen online steeds meer naar de achtergrond. Waardevolle content is effectiever bij het aantrekken van kwaliteitsprospects. In dit artikel van Realimpact lees je hoe je met branded content effectiever bent.
Lees VerderMen is massaal aan het twitteren en bloggen geslagen. Toch ontbreekt vaak een contentstrategie; de rechtvaardiging van de content die de wereld in gestuurd wordt. Wat is een contentstrategie eigenlijk? En hoe maak je er een? Lees het allemaal in het nieuwe blog van Realimpact.
Lees VerderIn 2014 heb ik een aantal blogs geschreven over SEO. Hierin beschreef ik specifieke SEO tips en begrippen. Als afsluiter van mijn blogjaar, heb ik nu een overzicht gemaakt van de tips die in het afgelopen jaar de revue zijn gepasseerd. Ben je nog niet zo thuis met SEO, dan helpt dit overzicht je alvast op weg.
Lees VerderAgressieve marketing heeft vaak een averechts effect. Contentmarketing is het toverwoord van 2014! In dit artikel gaat Realimpact in op hoe je een prospect naar je toe trekt in plaats van wegjaagt.
Lees VerderU bent actief op internet maar u ervaart te weinig extra business? Of u denkt dat er voor uw onderneming meer in zit? Laten we dan van gedachte wisselen over de mogelijkheden binnen onze no cure no pay aanpak.
Lees VerderIn het derde deel van het blog over online koopgedrag gaat Realimpact in op de zogeheten big data: het verzamelen en analyseren van online gedrag van consumenten om zo de marketingactiviteiten te kunnen optimaliseren.
Lees VerderDynamische websites zijn populairder dan ooit. Maar hoe werken dit soort sites precies? Lees meer over dynamische websites in het blog van Realimpact!
Lees VerderIn het eerste deel van mijn blog over contentstrategie gaf ik je al wat algemene tips. In dit blog geef ik je meer inzage in twee communicatiemiddelen. Ik ga hier specifiek in op de voor- en nadelen van de grootste social media netwerken: Facebook en LinkedIn.
Lees VerderRealimpact heeft op het crowdfunding event bij ABN AMRO tips verzameld voor succesvolle crowdfunding campagnes.
Lees VerderIedere communicatie adviseur of contentbeheerder zal met deze vraag wel eens hebben geworsteld. Het is tenslotte een vraag waar niet snel een simpel antwoord op te geven is. En vaak is er geen ladekastje waarin kant-en-klare strategieën voor het grijpen liggen. Nee, er zal op z’n minst een brainstormsessie en een doelgroepanalyse plaats moeten vinden, voordat de ‘juiste’ keuze kan worden bepaald. Waarom ik ‘juiste’ tussen aanhalingstekens zet, is omdat je achteraf pas evalueert of de gekozen strategie de juiste was.
Lees Verder