Op het internet staat veel informatie over Sitemaps en het belang ervan. Wij hebben de informatie voor je verzameld en gerangschikt. Op deze manier heb je in dit blog alle informatie over Sitemaps overzichtelijk bij elkaar.
Lees VerderVeel contentbeheerders hebben er ongetwijfeld wel eens gebruik van gemaakt, een Tagcloud. Maar wat is de functie eigenlijk van een Tagcloud en hoe pas je deze toe in je webcontent. De antwoorden op deze vragen vind je in dit blog.
Lees VerderOnline shoppen is tegenwoordig niet meer weg te denken uit de retailwereld en webshops schieten dan ook als paddenstoelen uit de grond. Social media, met name Facebook, spelen hierop in door social selling. Wat zijn eigenlijk de belangrijkste factoren voor een succesvolle social selling campagne?
Lees VerderOf het nu om websites, advertenties, social media of webshops gaat, in feite draait het om één ding: conversie. Maar hoe zorg je er nu voor dat mensen die mogelijk geïnteresseerd zijn in jouw product, daadwerkelijk overgaan tot een aankoop? Facebook kwam met een antwoord.
Lees VerderEr bestaan diverse tegen betaling of gratis te downloaden SEO-tools. Wij richten ons op de gratis SEO-tools. Deze kunnen erg handig zijn bij het bepalen van een SEO-strategie. Dergelijke SEO-tools kun je inzetten om factoren te checken als:
Lees VerderRealimpact biedt no cure no pay online marketing. Wij bekijken hoe u zo rendabel en effectief mogelijk uw online marketing doelstellingen kunt realiseren en investeren met u mee op basis van no cure no pay.
Lees VerderZowel de jeugd van tegenwoordig als de makers van social media apps zitten niet stil. We zijn nog maar net ingeburgerd in Facebook/Twitter/Instagram-land en er komt alweer een nieuwe social hype om de hoek kijken: Snapchat. Maar wat is Snapchat en is het een geschikt marketingkanaal?
Lees VerderTegenwoordig gaat het in de (online) marketing allang niet meer om de vluchtige contacten, maar om het opbouwen van een vurige, langdurige relatie met klanten. Zo ook bij Facebook. In dit blog een update omtrent Facebookmarketing anno 2015.
Lees VerderWat is een Canonical URL?
Een Canonical URL is niets anders dan een URL waarvan je aan Google doorgeeft dat deze specifieke URL moet worden geïndexeerd. Dit geef je aan in het geval dat dezelfde content op meerdere webpagina’s voorkomt. Google vindt ‘dubbele content’ ongewenst, en daarom kan dit nadelige gevolgen hebben voor de positie op de SERP’s. Het aangeven van de bewuste Canonical URL mag dus niet worden overgeslagen.
Een Snippet laat zich het best omschrijven als een korte beschrijving van een webpagina. Deze beschrijving zie je staan in de zoekresultatenpagina (SERP) van een zoekmachine. Een Rich Snippet is een meer aangeklede, dus meer opvallende versie daarvan. Om dit toe te lichten, zie je hieronder van beide een voorbeeld.
Lees Verder