Blog

Let op Facebookfans

25 september 2012

De grote merken zijn al een tijdje bezig met het bedanken van hun facebookfans. Bij het behalen van een bepaalde hoeveelheid fans, bedenken ze allerlei originele en leuke ideeën. Het principe is samen te vatten in een aantal tips die voor groot en klein ter inspiratie gelden.

Lees Verder

Prijs strategie online

25 september 2012

Ter inspiratie voor de ondernemers met interesse voor online prijsstrategieën. De supermarkt wereld bedenkt steeds weer nieuwe initiatieven om gebruik te maken van de overvloedige hoeveelheid informatie die ze over hun klant verzamelen via de klantenkaart.

Lees Verder

Webcare tips

23 september 2012

Het opzetten van Webcare is een project op zich. Wanneer we klanten helpen bij het inrichten en uitvoeren van Webcare kom je vroeg of laat bij een belangrijk vraagstuk: hoe snel moet je reageren op een klant die contact zoekt via bijvoorbeeld Twitter of Facebook? Hieronder volgen een aantal overwegingen.  

Lees Verder

YouTube Marketing

21 september 2012

Youtube is de nummer 1 site waar je alle soorten video’s kunt bekijken. Gebruikers hebben miljoenen videoclips geüpload. Het merendeel van de video’s zijn amateuristisch, geproduceerd door niet professioneel met eenvoudige webcams of consumenten camcorders. Maar het aantal bedrijven dat Youtube inzet als kanaal om een groot publiek te bereiken groeit aanzienlijk.

Lees Verder

Vrijmibo

21 september 2012

Work hard, play hard. Het is weer vrijdag en dus tijd voor de Vrijmibo gig. Love it or hate it!

Lees Verder

Tips over het online debat

17 september 2012

De Raad voor Maatschappelijke Ontwikkeling heeft een bindeling gemaakt over internet en het publieke debat. Mensen vergaren veel informatie en wisselen deze uit. Hun invloed is hiermee toegenomen. Anderzijds vinden er allerlei vormen van in- en uitsluiting plaats.

Lees Verder

AIDA in e-mail

15 september 2012

Een traditioneel ezelsbruggetje voor de effectiviteit van berichten is samengevat in het AIDA model. De essentie hiervan kunt u prima inzetten voor een e-mailmailing. Probeer bij het schrijven van de items de alinea's niet langer te maken van vier of vijf regels, aangevuld met een 'lees-verder' naar uw website.

Lees Verder

90% heeft geen Strategie

14 september 2012

Uit onderzoek door Boer en Croon blijkt dat bijna 90 procent van de grootste B2B-bedrijven in Nederland geen volwassen digitale strategie heeft. Het onderzoek is gedaan onder 60 B2B-bedrijven uit Nederland.

Lees Verder

Non profit online

11 september 2012

Online heeft een steeds grotere impact op de communicatie van non profit organisaties. Een goede relatie met je achterban en donateurs is van groot belang voor kenniscentra, goede doelen, belangenbehartigers en andere niet-commerciële instellingen. En die relatie wordt steeds meer aangegaan via social media.

Lees Verder

8 Marketing Tips voor Non-profit

05 september 2012

Marketing is een onbekend begrip voor veel non-profit organisaties. Het is belangrijk dat deze organisaties begrijpen dat marketing meer is dan alleen de oude betekenis van het verkopen of het verkrijgen van een donatie.

Lees Verder

117 18 19 20 2123

Referenties

marte
"De samenwerking is PARSHIP zeer goed bevallen. Het project is professioneel opgepakt en we zijn voorzien van deskundig advies over de gehele linie."
- Marte Arink, Parship

Onze specialisten

Gerbrand van Barneveld
Adviseur Internet Strategie
gerbrand van Barneveld 300x201
Realimpact BV
Louise Michelstraat 4
6843TB Arnhem
Tel: 026-2100.202
KvK: 56362129

Realimpact DE
Hauptstrasse 22
39393 Gunsleben
Duitsland
Sitemap | Disclaimer | Privacy Statement | Copyright © Realimpact BV