Blog

Basishandelingen waarmee Google je website beter vindt

17 mei 2023

We hebben bij Realimpact al veel geschreven over SEO en al de factoren en ontwikkelingen die invloed hebben hierop. Maar het komt wel eens voor dat men inmiddels door de bomen het bos met de eenvoudige basishandelingen niet meer ziet. Wij brengen daarom deze handelingen weer even onder de aandacht.

Lees Verder

Wat is Marketo

17 mei 2023

Marketo is een marketing automation tool, gebaseerd op individuele scores. Met acties die aan deze individuele scores hangen, kun je via Marketo gerichter communiceren. Binnen Marketo kun je verschillende kanalen met elkaar verbinden. Deze zogenoemde multichannel benadering loopt via kanalen als de website, e-mail, telefoon en face-to-face. Veelal in deze volgorde.

Lees Verder

Stappenplan Online Marketing Strategie

01 januari 2017

Zelf aan de slag met uw Online Marketing Strategie? Download het stappenplan en kom aan de hand van 14 stappen tot een eigen Online Marketing Strategie.

Lees Verder

Rankbrain van Google

02 juni 2016

Er zijn al diverse artikelen verschenen op het Internet over Google’s Rankbrain. Het is dan ook niet helemaal een nieuw ‘verschijnsel’, want Google past Rankbrain eigenlijk al toe sinds medio 2015. Eerst stap voor stap, maar Rankbrain wordt gaandeweg steeds actiever toegepast door Google. Een ontwikkeling om rekening mee te houden.

Lees Verder

Google’s Search Console

11 mei 2016

Iedere webmaster of iedereen met een eigen website, wil natuurlijk de prestaties van de website volgen. Dan kunnen ze eigenlijk niet zonder Google’s Search Console. Het is een instrument waarin Google veel van zijn tools heeft samengebracht.

Lees Verder

Accelerated Mobile Pages

06 april 2016

Google heeft in oktober 2015 aangekondigd, de gebruikers van mobiele apparaten via Accelerated Mobile Pages beter te bedienen. Niet een geheel onlogische ontwikkeling, aangezien wereldwijd veel mensen informatie van het web halen met mobiele apparaten.

Lees Verder

Veranderingen in de SERP

07 maart 2016

Het lijkt er op alsof Google beetje bij beetje veranderingen invoert binnen de SERP, Search Engine Results Page (zoekresultatenpagina van een zoekmachine). Toch is deze ontwikkeling al langer aan de gang.

Lees Verder

Web 4.0

05 februari 2016

Na Web 1.0, 2.0, en 3.0, komt de Web 4.0 periode steeds dichterbij. Web 4.0 kan vergaande gevolgen hebben voor de wijze waarop wij met elkaar, maar ook met apparaten communiceren.

Lees Verder

Resumé SEO-tips 2015

31 december 2015

Ook in 2015 gaven we je veel tips over SEO. Zoals voorgaand jaar willen we ook 2015 goed afsluiten. Daarom zetten we weer wat SEO-tips van dit jaar nog eens op een rijtje. 

Lees Verder

Bloggen door klanten

03 december 2015

Een goed draaiende webshop staat of valt natuurlijk door converterende klanten. Overweeg eens om klanten voor je te laten bloggen. Want hoe leuk zou het zijn als je klanten bloggen over hun ervaringen met jouw producten?

Lees Verder

1 2 3 423

Referenties

marte
"De samenwerking is PARSHIP zeer goed bevallen. Het project is professioneel opgepakt en we zijn voorzien van deskundig advies over de gehele linie."
- Marte Arink, Parship

Onze specialisten

Ina Lambrecht
Social Media Expert
ina
Realimpact BV
Louise Michelstraat 4
6843TB Arnhem
Tel: 026-2100.202
KvK: 56362129

Realimpact DE
Hauptstrasse 22
39393 Gunsleben
Duitsland
Sitemap | Disclaimer | Privacy Statement | Copyright © Realimpact BV