Blog

Marketing automation met MailChimp

30 juni 2023

Starten met gratis marketing automation van MailChimp? Lees de mogelijkheden en richt je eerste geautomatiseerde campagne in.

Lees Verder

Plussen en minnen met Marketo

25 juni 2023

Marketo komt als marketing automation oplossing steevast terug op in de top lijsten. Daarnaast heeft het een trouwe groep klanten van rond de 5.000 klanten die elk maandelijks tussen de 1000 tot 9000 euro per maand betalen. Daar zitten de volgende plussen en minnen aan vast.

Lees Verder

Basishandelingen waarmee Google je website beter vindt

17 mei 2023

We hebben bij Realimpact al veel geschreven over SEO en al de factoren en ontwikkelingen die invloed hebben hierop. Maar het komt wel eens voor dat men inmiddels door de bomen het bos met de eenvoudige basishandelingen niet meer ziet. Wij brengen daarom deze handelingen weer even onder de aandacht.

Lees Verder

Welk effect heeft de CTR op SEO?

17 mei 2023

De Click Through Rate (CTR) wordt vaak in verband gebracht met SEA, de betaalde zoekresultaten. Een hoge CTR wordt dan gezien als een positieve indicatie over hoe bezoekers op een betaalde advertentie reageren. Vinden ze hem wel of niet interessant genoeg om door te klikken bijvoorbeeld.

Lees Verder

Spelen zoekwoorden nog een SEO-rol?

17 mei 2023

In de eerdere jaren van SEO kon je niet om het belang van zoekwoorden heen. Maar tegenwoordig spelen andere factoren een steeds grotere rol binnen het SEO-vakgebied. Hierdoor lijkt het alsof zoekwoorden er niet meer zo toe doen. Maar is dat ook zo?

Lees Verder

Het belang van lokale SEO

17 mei 2023

Het belang van lokale SEO wordt nogal eens onderschat. Terwijl lokale SEO één van de belangrijkste meetellende factoren is binnen het SEO-vakgebied. In dit blog lees je waarom het zo belangrijk is, en hoe je dit zelf kunt toepassen in je webcontent.

Lees Verder

Effectief te werk met SEO

17 mei 2023

Iedere website beheerder die zich bezighoudt met SEO, wil natuurlijk direct resultaat zien van de inspanningen. Maar dat werkt helaas niet zo. Een effectief SEO-proces vereist geduld, consistentie en doorzettingsvermogen. Alleen dan neemt de kans toe dat er langdurige resultaten worden geboekt. Hieronder leggen we je uit waarom.

Lees Verder

Rich Answers

17 mei 2023

De strijd om een toppositie in de SERP, liegt er niet om. Ieder bedrijf  en iedereen met een website wil natuurlijk zo hoog mogelijk scoren in de zoekresultaten. Er bestaan vele SEO technieken om daar invloed op  uit te oefenen. Daar hebben we in onze vorige blogs veel aandacht aan besteed. Bezoek je onze website vaak, dan zal je hebben gemerkt dat wij de nieuwste ontwikkelingen, binnen het online vakgebied, voor je in de gaten houden en voor je beschrijven. Zo nu ook de Rich Answers. Lees snel verder en profiteer weer van een leermoment.

Lees Verder

De off-page factoren van een webpagina

17 mei 2023

Off-page factoren van je webpagina, zijn simpel gezegd alle factoren die niet op je webpagina voorkomen. Externe factoren waar je zo op het oog geen invloed op hebt? Of wel? Er zijn wel degelijk manieren voor en daar gaan we in dit blog dieper op in.

Lees Verder

Hoe toon je de bezoekers de juiste websiteversie?

17 mei 2023

Veel websites hebben tegenwoordig een desktopversie en een mobiele versie. Dat is natuurlijk gebruiksvriendelijk voor de klant, maar ook is het gunstiger voor de SEO. Het probleem is dat niet altijd de juiste versie wordt weergegeven. De desktopversie wordt bijvoorbeeld weergegeven op een mobiel apparaat, terwijl er toch ook al een mobiele versie van de website is.

Lees Verder

1 2 3 4 523

Referenties

marte
"De samenwerking is PARSHIP zeer goed bevallen. Het project is professioneel opgepakt en we zijn voorzien van deskundig advies over de gehele linie."
- Marte Arink, Parship

Onze specialisten

Ina Lambrecht
Social Media Expert
ina
Realimpact BV
Louise Michelstraat 4
6843TB Arnhem
Tel: 026-2100.202
KvK: 56362129

Realimpact DE
Hauptstrasse 22
39393 Gunsleben
Duitsland
Sitemap | Disclaimer | Privacy Statement | Copyright © Realimpact BV