•  

CRM in 1 Day

12 September 2013

In één studiedag helemaal bijgepraat en op de hoogte van de laatste, strategieën, praktijk ervaringen en trends op het gebied van klantstrategie, klantrelaties en klantcontact.

CRM in 1 Day is voor professionals en managers die verantwoordelijk zijn voor klantstrategie en klantcontact of dagelijks via marketing, sales en service werken met en voor klanten. Via deze studiedag kunnen zij hun kennis bijspijkeren, rapporten met nieuwe inzichten ontvangen, op de hoogte blijven van de laatste management en technologie-ontwikkelingen en leren van vakgenoten.

Meer informatie: http://www.crmin1day.nl/


Referenties

Maximumbeauty
"Wij krijgen door de inzet van Realimpact maandelijks nieuwe klanten binnen. Wij zijn zeer tevreden met de inzet en betrokkenheid van onze adviseur. Helder, meedenkend, transparant en zakelijk!"
- Schoonheidssalon Maximum Beauty, Rotterdam

Onze specialisten

Gerbrand van Barneveld
Adviseur Internet Strategie
gerbrand van Barneveld 300x201
Realimpact BV
Louise Michelstraat 4
6843TB Arnhem
Tel: 026-2100.202
KvK: 56362129

Realimpact DE
Hauptstrasse 22
39393 Gunsleben
Duitsland
Sitemap | Disclaimer | Privacy Statement | Copyright © Realimpact BV